kishgardesh

توانمند سازی ساماندهی و ایجاد بانک اطلاعاتی هنرمندان در کیش

چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394

+0 به یه ن

توانمند سازی ساماندهی و ایجاد بانک اطلاعاتی هنرمندان در کیش

index توانمند سازی ساماندهی و ایجاد بانک اطلاعاتی هنرمندان در کیش

با سلام و عرض ادب

با ساماندهی هنرمندان تور کیش انجام شد؛

برگزاری بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری در جهت توسعه گردشگری با اتکا به نیروهای بومی به هنرمندان جزیره کیش واگذار شده است.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر رضوانی گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای گردشگران و ساکنان جزیره کیش که در گذشته توسط گروههایی از سرزمین اصلی انجام می شد، به گروههای هنری متشکل از هنرمندان ساکن جزیره واگذار شده است.

 

توجه به تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر توانمندسازی و واگذاری امور به شهروندان، تهیه بانک اطلاعاتی از هنرمندان جزیره کیش از دو سال پیش در دستور کار قرار گرفت و با ساماندهی فعالیت هنرمندان در رشته های مختلف هنری، بسیاری از برنامه های فرهنگی هنری برای گردشگران و ساکنان جزیره و کیش ازاد توسط هنرمندان بومی جزیره و کیش انجام می شود.

معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تا کنون نام ۶۳۹ هنرمند در بانک اطلاعاتی هنرمندان جزیره ثبت شده و برترین های هر رشته در قالب گروه و فعالیت های انفرادی ، تولیدات خود را در قالب گروه موسیقی ، گروه تئاتر و پیاده راه هنر و دیگر برنامه های مناسبتی عرضه می کنند.

اجرای موسیقی اقوام در پارک ساحلی مرجان و اجرای تئاتر کمدی “حمام سلطان” در ایام تعطیلات نوروزی از جمله برنامه های انجام شده توسط هنرمندان کیش برای گردشگران نوروزی و ساکنان جزیره بود.

پیاده راه هنر با حضور هنرمندان کیش در رشته های مختلف تجسمی یکی دیگر از برنامه هایی است که هر پنجشنبه در پیاده روی مقابل تالار شهر توانمندی های هنرمندان کیش را به علاقه مندان به هنر عرضه می کند.

هتل خیام مشهد

خیلی از مسافرانی که به فکر رفتن به تور مشهد هستن به فکر این هستن به هتل خوب و ارزان برای اقامت خودشون انتخاب کنن که از هر لحاظ واسشون خوب باشه.یکی از این هتل های خوبی که ما می تونیم به شما معرفی کنیم هتل خیام مشهد هست که خیلی ها از این هتل راضی بودن.این هتل خیام مشهد تازگیا بازسازی شده و مکان مناسبی برای اقامت شما عزیزان است.

واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم مشهد  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و… است.

هتل خیام مشهد

عکس های هتل خیام مشهد

عکس های هتل خیام کیش که در آن می توانید آرامش داشته باشید

عکسی از داخل هتل خیام مشهد

جشنواره تئاتر دانشگاهی کشور در تور کیش

118 267x300 جشنواره تئاتر دانشگاهی کشور در تور کیش

هجدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی کشور در جزیره تور کیش آغاز شد.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دبیر این جشنواره گفت : ۲۰ گروه نمایشی ، جدید ترین کارهایشان را تا پنجم اردیبهشت به اجرا در می آورند.

امیرمهدی مرسلی افزود : آثار نمایشی از استانهای گلستان ، سمنان ، خراسان شمالی ، مازندران اصفهان ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، بوشهر ، فارس و آذربایجان شرقی برگزیده شده اند.

این جشنواره از صبح روز شنبه پنجم اردیبهشت ماه و با برپایی کارگاههای نظری و عملی آغاز شد.

او گفت : در بخش مناطق جشنواره بین المللی تئاتردانشگاهی اخبار کشور هم ۲۰ اثر نمایشی پذیرفته شده است .

همچنین جلسات نقد و بررسی آثار با حضور داوران در سالن پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

تماشای این تئاترها برای عموم رایگان است.




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش





[ 1 ]