kishgardesh

تور کیش و قیمت های بالای بلیت های نوروزی

یکشنبه 24 اسفند 1393

+0 به یه ن

تور کیش و قیمت های بالای بلیت های نوروزی

1110 تور کیش و قیمت های بالای بلیت های نوروزی

یکی از راه های ورود به جزیره کیش ورود با هواپیما است که جدیدا خبر افزایش سر سام آور این بلیط ها فضای رسانه را پر کرد.

بلیت‌های نوروزی هواپیما با قیمت‌ها سرسام آور فروخته می‌شود ،در این حال نرخ بلیت‌های بازگشت به تهران در روزهای آخر اسفند، ۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

این روزها برای ایام پیک سفر از مسافران قیمت‌های سرسام آوری تور کیش دریافت می شود . در واقع در روزهایی که بیشترین تقاضا برای سفر با هواپیما وجود دارد برخی آژانس‌ها با سوء استفاده از این شرایط، قیمت‌های بالاتری را از مسافران دریافت می‌کنند.

 

در واقع به این دلیل که برخی از شرکت‌های هواپیمایی تور های لحظه آخری کیش از قبل، صندلی های یک هواپیما را به یک آژانس می فروشند و به اصطلاح چارتر می‌کنند و آژانس هم با هر قیمتی که بخواهد بلیت ها را می‌فروشد

سازمان هواپیمایی کشوری برای قیمت بلیت هواپیما سقف تعیین کرده است با این حال اگر مسافری نیاز داشته باشد مجبور به پرداخت این قیمت‌ها خواهد بود.

در واقع این سایت‌های فروش بلیت که با آژانس‌های فروش بلیت ارتباط دارند برای برخی روزهای خاص که پیک تقاضا است، بلیت عرضه می کنند که قیمت‌ها  هم به طور سلیقه‌ای تعیین می شود و از آنجایی که مجوز فروش بلیت را از سازمان هواپیمایی ندارند تحت نظارت هیچ سازمانی هم نیستند.

اخبار کیش : البته اجرای متنوع سازی نرخ بلیت هواپیما از سال گذشته یکی از اقداماتی بود که در راستای تعیین قیمت‌ها براساس پیک سفر به اجرا درآمد که سازمان هواپیمایی به دلیل نبود سازوکار لازم در ایرلاین‌ها، کف و سقف برای قیمت بلیت تعیین کرد تا درزمان‌های پیک سفر با قیمت‌هایی بالاتر از عرف فروخته نشود.




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش





[ ]