kishgardesh

سواحلی نقره فام با عکس های این ساحل تفریحی

چهارشنبه 10 دی 1393

+0 به یه ن

سواحلی نقره فام با عکس های این ساحل تفریحی

kishtour3655 سواحلی نقره فام با عکس های این ساحل تفریحی

 

همین مکان های تفریحی و سواحل زیبای کیش هست که این جزیره را به نگین خلیج فارس معروف کرده ، در طی سفرتان با تور کیش به این جزیره حتما از این ساحل هم دیدن کنید .

 

کیش یک جزیره مرجانی می باشد و یکی از شگفت انگیزترین این جزیره سواحل نقره فام می باشد .

 

ir2593 سواحلی نقره فام با عکس های این ساحل تفریحی

 

یکی از ویژگی های سواحل کیش خاصیت خاک مرجانی آن می باشد  همین  ویژگی هیچ ساحل دنیا که خاک خاکستری دارد را دارا نیست جز جزیره کیش . این ساحل دارای آبی بسیار شفاف است که می توانید کف آب را تا مسافتی دور به راحتی دید . بسیاری از کارشناسان علت پاکیزگی این آب را وجود مرجان ها می دانند ،  و می گویند این مرجان ها هستند که آب را تصویه می کنند .

 

download سواحلی نقره فام با عکس های این ساحل تفریحی

 

کیش با توجه به محیط جغرافیایش وسیع ترین ساحل دنیا را دارد و این هم امتیاز دیگر این جزیره را متمایز کرده است ، و مسافران در این ساحل سر و صدا در این ساحل به آرامش خاص می رسند .

لازم است بدانید این سواحل دارای ماهی های زیبا بسیاری است که ساعات می تواند وقت شما را به تماشای این ماهی های تزینی بگیرد لازم است بدانید ماهی های خوراکی نیز در این جزیره فراوان است .اگر به ماهیگیری علاقه دارید حتما غلاب  و تور ماهیگیری همراه داشته باشید .

 

سواحل کیش هیچ گونه خطری ندارند و از کوسه در این جزیره خبری نیست ، این جزایر برای مسافران هم در فصل زمستان و هم تابستان قابل استفاده است .

منبع : تور کیش




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش





[ ]