kishgardesh

آینده نگری و توسعه جزیره کیش یکی از اهداف تور کیش

جمعه 26 دی 1393

+0 به یه ن

آینده نگری و توسعه جزیره کیش یکی از اهداف تور کیش

هیئت مدیره تور کیش از بازدید های عمرانی و گردشگری منطقه کیش متوجه شده است که آینده نگری و توسعه جزیره کیش یکی از اهداف مهم این جزیره می باشد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جناب صمیمی به همراه دکتر مونسان که همیشه همراه است پنج شنبه ۲۵ دی ماه از بخش های مختلف تور کیش مانند اسکله های بندرگاه کیش، ترمینال مسافربری دریایی، بیمارستان، تصفیه خانه ده هزار مترمکعبی فاضلاب، ترمینال جدید فرودگاه ، باغ راه ومخزن پمپاژ آب بازدید داشته است و گفته است که روند توسعه را می توان با چشم دید.

جناب صمیمی در ادامه گفته است که رابطه خوبی بین سازمان کیش و تور کیش و بخش های خصوصی وجود دارد و تعامل انجام شده را مناسب ارزیابی کرده است. آقای صمیمی مهندس مونسان را یار همیشه همراه دانسته و از وی به عنوان یک مدیر کاربلد نام برده است که باعث می شود تا کارها به نحوه احسن در تور کیش انجام شود.

برنامه های بلند مدت در توسعه تور کیش می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. جزیره از گذشته تا به امروز مکان مناسبی برای گردشگران بوده است و با خدمات انجام شده و در حال انجام باعث می شود تا اوقات فراغت همه شهروندان در زمینه های مختلف پر شود و توریست های زیادی به تور کیش بیایند.




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش





[ ]