kishgardesh

ستارگان ۹۸ فاتح بازی خیریه در تور کیش شدند

یکشنبه 5 بهمن 1393

+0 به یه ن

چندی قبل مطلبی در مورد دیدار خیریه فوتبال ۱۹۹۸ با تیم هنرمندان در تور کیش برای شما قرار دادیم.

جزیره کیش باز هم میزبان یک رقابت دیگر می باشد. در این جزیره میزبانی زیادی در زمینه های مختلف انجام می شود. قرار است دیدار خیریه فوتبال ۱۹۹۸ با تیم هنرمندان در تور کیش برگزار شود.

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ که همگان آنها را می شناسید در یک بازی دوستانه و خیرخواهانه در تور کیش با تیم هنرمندان قرار است دیدار کنند.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این دیدار بازیکنان تیم ملی ۱۹۹۸ که افتخار آفرین بوده اند می خواهند با تیم هنرمندان در تور کیش رقابتی را برگزار کنند که در نوع خود می تواند جالب باشد. تیم ۱۹۹۸ قرار است روز پنج شنبه مصادف با ۱۸ دی ماه از ساعت ۱۶ در زمین چمن شماره یک المپیک کیش با تیم هنرمندان در تور کیش به مصاف هم بروند.

قرار شد بلیت این مسابقه ۵ هزار تومان باشد که همه بتوانند از این مسابقه دیدن کنند. سود فروش بلیت این مسابقه قرار است به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) اهدا شود.

دو نفر از پیشکسوتان فوتبال با نام علی پروین و علی فتح الله زاده قرار است برای تماشای این بازی به تور کیش سفر کنند. امیرعلی دانایی، حمید عسگری، پوریا پور سرخ، سام درخشانی، محسن افشانی، پژمان بازغی، امیرجعفری، فرهاد وفرزاد مجیدی بازیکنان تیم هنرمندان وورزشکاران هستند.

این بازی جذاب و خیریه که قرار بود درآمد اون  به بیماران سرطانی برسه با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع ستارگان ۹۸ در تور کیش به اتمام رسیده است. این بازی بسیار پرگل و تماشایی بوده است. داور این بازی سعید مظفری زاده بوده است که این بازی در ورزشگاه المپیک در تور کیش برگزار شده است. اول گل بازی رو سیروس دین محمدی در دقیقه ۱۸ بازی به ثمر رسوند.  سهراب پاکزاد در دقیقه ۵۰ بازی رو مساوی کرد. علی دایی کاپیتان و مربی سابق تیم ملی با فاصله زمانی دو دقیقه از گل پاکزاد، گل دوم تیم ستارگان رو به ثمر رسوند.

این بازی پرهیجان ادامه داشت تا دقیقه ۲۰ نیمه دوم فرشاد پیوس بازی رو مساوی کرد. گل سوم توسط خداد پاسخ داده شد. سرانجام این بازی ۳ بر ۲ به نف ستارگان ۹۸ در تور کیش به پایان رسید.
منبع : تور کیش



بؤلوم | یازار :

    0 باخیش





[ ]