kishgardesh

خانه بومیان کیش به جاذبه گردشگری تبدیل می شود

یکشنبه 5 بهمن 1393

+0 به یه ن

خانه بومیان کیش به جاذبه گردشگری تبدیل می شود

مهندس مونسان در سری اقدامات خود در تور کیش ، این بار از خانه مردم بومیان کیش دیدن کرده است و از آنها به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری و فرهنگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر به همراه چندین نفر از معاونان خود و مدیران برخی سازمان به بازدید خانه های مردمان تور کیش رفته است و از این خانه ها به عنوان فرصت های خوب گردشگری اشاره کرده است. مهندس اضافه کرد: وقتی فرهنگ و تاریخ مردمان کیش را به مردم بشناسیم به عنوان یکی از جاذبه ها تلاش کرده ایم و از این رو می باشد که گردشگران زیادی به تور کیش می آیند برای دیدن این جزیره زیبا.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اشاره کرده است : مسئولان جزیره کیش به همراه ریش سفیدان این منطقه و برگزاری جلسات مختلف با همفکری هم می توان جذب گردشگری را در این جزیره افزایش داد. همچنین می توان این مکان را به عنوان یکی از جذاب ترین جاذبه گردشگری تبدیل کرد.

این خانه ها از نظر تاریخی قدمت ۲۰۰ ساله دارد و در منطقه سفین در تور کیش قرار دارد و دارای ۱۲۰۰ متر مربع مساحت و ۱۵ اتاق می باشد که دو حیاط مجلسی دارد که به همت همان منطقه ساخته شده است.

منبع : تور کیش




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش





[ ]