kishgardesh

تور کیش و برگزاری نمایشگاه نمایشگاه بین المللی چای، قهوه و کافی شاپ

شنبه 11 بهمن 1393

+0 به یه ن

تور کیش و برگزاری نمایشگاه نمایشگاه بین المللی چای، قهوه و کافی شاپ

تور کیش بار دیگر میزبان اولین دوره نمایشگاه بین المللی چای، قهوه و کافی شاپ می باشد و همچنین نخستین دوره مسابقات ملی باریستای ایران می باشد که این نمایشگاه از ۱۰ بهمن ماه آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه در تور کیش از ۱۰ بهمن ماه کار خود را آغاز خواهد کرد . مکان این نمایشگاه تالار شهر تور کیش می باشد و تا ۱۳ بهمن ماه ادامه دارد.

برندهای معتبر چای قهوه مانند قهوه لاواتزا، قهوه کلاسنو، شکلات فرمند، قهوه ریچارد، چای لوید، چای و قهوه کروگر،قهوه میشلادورو، بابل تی، چای دوغزال، چای اکبر، قهوه Alicafe و همچنین حضور برندهای جهانی باعث شده است تا اعتبار این نمایشگاه دو چندان شود. علاوه بر این محصولات محصولات  نظیر ماشین آلات دالاکورته ،  سن ایچ، ماشین آلات مالکونی، لوازم جانبی موتا، دن کپ، لوازم جانبی دت پک  وجود دارند.

این مسابقات که در تور کیش برگزار می شود با حضور سرداوران منتخب انجمن و قهرمان مسابقات جهانی بارستای می باشد در تور کیش می باشد.

در این نمایشگاه حضور ۱۵ نفر از برترین های باریستاهای ایران باعث شده است تا این مسابقات بستر مناسبی برای آشنایی با فعالان این حوزه در تور کیش باشد.

منبع : تور کیش




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش





[ ]