kishgardesh

زلزله پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳ در کیش

چهارشنبه 10 دی 1393

+0 به یه ن

زلزله پنجشنبه ۲۲ آبان ۹۳ در کیش

download1 زلزله پنجشنبه 22 آبان 93 در کیش

بامداد امروز پنجشنبه جزیره کیش لرزید ، در این جا خبرهایی در خصوص این زمین لرزه در اختیار شما عزیزان قرار می گذاریم .

 

قدرت لرزش این زمین لرزه ۴/۲ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین در سحرگاه امروز جزیره کیش را لرزاند .

بنا به گزارش کیش تور بخشدار گفت:  زمین لرزه در ساعت ۹ صبح رخ داد .

ابراهیم فرهادی نیا افزود: تاکنون از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

منبع : تور کیش




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش

برگزاری اولین جلسه شورای گردشگری کیش

چهارشنبه 10 دی 1393

+0 به یه ن

برگزاری اولین جلسه شورای گردشگری کیش

kishtour36514 برگزاری اولین جلسه شورای گردشگری کیش

کیش چون یک منطقه آزاد و گردشگری می باشد داشتن شورای برای این جزیره  لازم و ضروری است ، با خبر شدیم اولین شورای گردشگری در این جزیره برگزار شد با ما باشید با جزئیات این خبر ….

 

مهندس مونسان سازمان منطقه آزاد کیش تشکیل شواری گردشگری را بسیار ضروری دانست و و بیان کرد : تهیه سند چشم انداز نیاز اصلی حوزه گردشگری است ودرراستای عملیاتی کردن و تحقق اهداف سند چشم انداز باید با تشکیل کارگروه ها وکمیته های تخصصی نقشه مسیر راه برای فعالان بخش های مختلف گردشگری مشخص شود.

وی حضور فعال و مشارکت بخش خصوصی را لازمه دستیابی به اهداف سند چشم انداز دانست و گفت : این شورا با هدف هدایت گردشگری کیش درمسیر رونق وتوسعه و تصمیمی گیری دراین خصوص تشکیل شده است و همه فعالان حوزه گردشگری موظف هستند مصوبات شورای گردشگری را اجرایی کنند.

اساسی ترین برنامه این شورای را مهندس مونسان تبادل اطلاعات وجمع آوری آمارهای صحیح گردشگری را لازمه تدوین برنامه وسند استراتژی ورفع مشکلات وکمبودهای گردشگری دانست.

بخش زیادی از زیرساخت های توسعه گردشگری درجزیره کیش فراهم شده و یا در حال تکمیل است ود ر کنار این زیرساخت ها باید به طراحی، برنامه ریزی واجرای نرم افزارها وبرنامه های مدون گردشگری نیز توجه کرد.

مهندس مونسان به معرفی کیش به کشورهای خارجی با تهیه بسته های تبلیغاتی واطلاع رسانی توسط متخصصان امور تبلیغاتی و حضور درنمایشگاه های ملی وبین المللی وپیگیری دستاوردهای این نمایشگاهها برای کیش به عنوان مواردی که باید درتوسعه گردشگری کیش مورد توجه مسئولان وبخش خصوصی قرارگیرد اشاره کرد وافزود:رعایت آداب وتشریفات میزبانی از میهمانان وگردشگران یکی از شاخصه های توسعه گردشگری دردنیا محسوب می شود.

وی تاکید کرد: مجامع واصناف مختلف حوزه گردشگری جزیره کیش نیز باید با بکارگیری افراد متخصص ، برگزاری دوره های آموزشی واعطای گواهینامه سطح میهمان نوازی ورضایتمندی را ارتقاء دهند وبا بهره گیری از ظرفیت های دانشگاهی کیش را به الگوی گردشگری وآموزش دوره های تخصصی میهمانداری ومیزبانی از گردشگران درکشور تبدیل کنند.

کشت پورنیز با اشاره به تاکید مهندس مونسان دربررسی قوانین وپیگیریهای انجام شده دراین خصوص گفت: تدوین برنامه استراتژیک توسعه گردشگری کیش درقالب برنامه چند ساله ازاهمیت ویژه ای برخوردار است وآسیب های ناشی ازکمبود این برنامه درمسیر گردشگری کیش کاملا مشهود است.

درادامه معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز درتشریح این موضوع گفت : نبود استراتژی مدون باعث ایجاد مدیریت های جزیره ای در حوزه گردشگری کیش شده است .

نمایندگان جوامع واصناف مختلف کیش نیز دراین نشست ضمن تقدیر از توجه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بربرنامه ریزی صحیح واصولی برای گردشگری کیش، برای تشکیل مداوم جلسات شورای گردشگری واجرای مصوبات این شورا اعلام آمادگی کردند.

منبع : تور کیش




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش

تور کیش و پارک دلفین

چهارشنبه 10 دی 1393

+0 به یه ن

تور کیش و پارک دلفین

کیش   پارک دلفین1 تور کیش و پارک دلفین

تنها مکان تفریحی و پر جاذبه با انواع مختلف بازی های آبی و ساحل های زیبا در ایران کیش است ، با تور کیش به این جزیره سفر کرده اید حتما از پارک دلفین ها دیدن کنید .

 

این پارک مساحتی ۱۰۰ هکتار در جنوب شرقی جزیره قرار دارد ، این پارک فضای سبز و گونه های مختلف گیاهی و اولین دلفیناریوم در ایران و باغ پرندگان وجود دارد .

گونه های مختلفی از پستانداران دریایی و شیر دریایی جنوبی ، گربه دریایی شمالی  ، دلفین و پنگوئن جمع آوری می شود ،

kishtour365.2 تور کیش و پارک دلفین

 

 

kishtour36513 تور کیش و پارک دلفین

 

 

 

 

kishtour365.1 تور کیش و پارک دلفین

 

مجموع ۲۱ پستاندار دریایى در استخرهایى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مکعب پر شده از آب دریا نگهدارى می‌شوند.

در پارک دلفین  ۱۰۰ گونه گیاهی وجود دارد از جمله بنجامین های بزرگ ، اوکالیپتوس  هزار درخت نخل ، آکاسیا، مورد، کهور، گل ختمى، شیشه شور، تکوما، سیاه نوفیلد، کند کارپوس، و ۲۵ کاکتوس و دیگر گیاهان وجوددارد ، و مرجانی بودن خاک این جزیره آن را بی نظیر کرده است .

 

کیش   پارک دلفین تور کیش و پارک دلفین

منبع : تور کیش




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش

امکان پرواز مستقیم استانبول به کیش محیا شد

چهارشنبه 10 دی 1393

+0 به یه ن

امکان پرواز مستقیم استانبول به کیش محیا شد

kishnets امکان پرواز مستقیم استانبول به کیش محیا شد

تور کیش دیگر از استانبول به طور مستقیم به کیش امکان پذیر شد و مسافرین می توانندپرواز مستقیم را تا کیش تجربه کنند .

 

مهندس مونسان روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،با اشاره به اهمیت برقراری خطوط پروازی بین کیش وکشورهای همسایه وپیگیری های انجام شده توسط مسئولان این سازمان دراین خصوص از برقراری خط پروازی بین کیش و استانبول توسط شرکت هواپیمایی زاگرس خبرداد.

این مهندس بیان کرد : کیش برای  توسعه و رونق گردشگری نیازمند  است با کشورهای منطقه و وبرقراری مسیر پروازی مهمترین زیرساخت وزمینه ساز این ارتباطات است.

مدیرعامل گفت : این پرواز مستقیم کیش استانبول به صورت رفت وبرگشت با قیمت ۷۵۰ هزارتومان از ۲۵ آبان هرهفته روزهای یکشنبه وچهارشنبه انجام می شود وحمل بارمسافران تاسقف  ۵۰ کیلوگرم رایگان است.

با خبر شدیم بزودی پرواز ترکیش نیز راه اندازی می شود : مهندس مونسان بیان کرد با اقدامات انجام شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش علاوه برراه اندازی خط پروازی ترکیش، بزودی پروازهای کارگو نیز برای رفاه حال کسبه و تجار برقرار می شود.

فراهم کردن امکان تبادل کالا بین کیش و ترکیه ، ایجاد همکاری وتعامل میان تجار وکسبه دوکشور، جذب سرمایه گذاران ترک برای فعالیت درجزیره کیش ،ایجاد رقابت درتولید کالای باکیفیت و جذب گردشگران ترک وکشورهای دیگر ازمسیر ترکیه ازجمله مزایای  برقراری این خط پروازی بین کیش و ترکیه است .

 

خبرهای روز کیش در این سایت .

همچنین با افزایش ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش وکشورترکیه به عنوان پل ارتباطی آسیا واروپا شرایط مناسبی برای بهره گیری ازتجارب وپیشرفت های این کشوردرزمینه گردشگری حلال ، تجارت وصنعت، توسعه گردشگری سلامت وورزشی ،معرفی ظرفیت ها وتوانمندیهای جزیره کیش به دیگر کشورها وافزایش درآمد زایی وایجاد اشتغال فراهم می شود.

دررتبه بندی های انجام شده درخصوص جایگاه کشورها از نظر توسعه گردشگری حلال ترکیه دررده پنجم قراردارد ودرحال حاضر برای دستیابی به رده های برتراین جدول با کشورهای مالزی وسنگاپور رقابت می کند.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد کیش درراستای توسعه ارتباطات اقتصادی وگردشگری با کشورهای همسایه پیش از این خط پروازی کیش وعراق را راه اندازی کرد که با استقبال خوب گردشگران عراقی مواجه شد.

منبع : تور کیش




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش

مکان تفریحی کیش پارک شهر

چهارشنبه 10 دی 1393

+0 به یه ن

مکان تفریحی کیش پارک شهر

kishtour36511 مکان تفریحی کیش پارک شهر

کاربر عزیزی که به زودی با تورکیش می خواهید برای تفریح به این جزیزه زیبای ایران سفر کنید پارک شهر یکی از مکان های تفریحی بسیار جذاب و شما می توانید ساعت ها در این پارک تفریح کنید

 

در ان جا امکانات این پارک را در اختیار شما می قرار می دهیم : فضاهای سبز، دریاچه مصنوعی، فضای ورزش و تندرستی، پیست دوچرخه و اسکیت، آب نمای و میدان گل، دوستانی که ناتوانی جسمی و حرکتی دارید در این پارک تهسیلات ویژه ای برای این عزیزان در نظر داریم .

 

81096926 5584326 مکان تفریحی کیش پارک شهر

 

مسافت جغرافی این پارک ، حدود ۴۵% مساحت پارک را فضای سبز تشکیل می دهد از گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای کیش و مبلمان شهری شکیل و زیبا استفاده شده و دیواره های کناری پارک نیز با بهره گیری از نقاشی هنرمندان کیش مزین شده است. آلاچیق های زیبایی برای استراحت مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است  .

 

kishour365 مکان تفریحی کیش پارک شهر

 

دریاچه مصنوعی که در این پارک وجود دارد حدود ۲۰ تا ۳۰ قایق در این دریاچه قرار دارد تا خانواده ها به گردش و تفریح بپردازند در این مکان .

 

kishtour3657 مکان تفریحی کیش پارک شهر

 

 

 

kishtour3658 مکان تفریحی کیش پارک شهر

 

 

 

kishtour3659 مکان تفریحی کیش پارک شهر

 

 

 

 

 

kishtour36510 مکان تفریحی کیش پارک شهر

 منبع : تور کیش




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش

سواحلی نقره فام با عکس های این ساحل تفریحی

چهارشنبه 10 دی 1393

+0 به یه ن

سواحلی نقره فام با عکس های این ساحل تفریحی

kishtour3655 سواحلی نقره فام با عکس های این ساحل تفریحی

 

همین مکان های تفریحی و سواحل زیبای کیش هست که این جزیره را به نگین خلیج فارس معروف کرده ، در طی سفرتان با تور کیش به این جزیره حتما از این ساحل هم دیدن کنید .

 

کیش یک جزیره مرجانی می باشد و یکی از شگفت انگیزترین این جزیره سواحل نقره فام می باشد .

 

ir2593 سواحلی نقره فام با عکس های این ساحل تفریحی

 

یکی از ویژگی های سواحل کیش خاصیت خاک مرجانی آن می باشد  همین  ویژگی هیچ ساحل دنیا که خاک خاکستری دارد را دارا نیست جز جزیره کیش . این ساحل دارای آبی بسیار شفاف است که می توانید کف آب را تا مسافتی دور به راحتی دید . بسیاری از کارشناسان علت پاکیزگی این آب را وجود مرجان ها می دانند ،  و می گویند این مرجان ها هستند که آب را تصویه می کنند .

 

download سواحلی نقره فام با عکس های این ساحل تفریحی

 

کیش با توجه به محیط جغرافیایش وسیع ترین ساحل دنیا را دارد و این هم امتیاز دیگر این جزیره را متمایز کرده است ، و مسافران در این ساحل سر و صدا در این ساحل به آرامش خاص می رسند .

لازم است بدانید این سواحل دارای ماهی های زیبا بسیاری است که ساعات می تواند وقت شما را به تماشای این ماهی های تزینی بگیرد لازم است بدانید ماهی های خوراکی نیز در این جزیره فراوان است .اگر به ماهیگیری علاقه دارید حتما غلاب  و تور ماهیگیری همراه داشته باشید .

 

سواحل کیش هیچ گونه خطری ندارند و از کوسه در این جزیره خبری نیست ، این جزایر برای مسافران هم در فصل زمستان و هم تابستان قابل استفاده است .

منبع : تور کیش




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش

اطلاعاتی در خصوص پارک ساحلی سیمرغ جزیره کیش

چهارشنبه 10 دی 1393

+0 به یه ن

اطلاعاتی در خصوص پارک ساحلی سیمرغ جزیره کیش

kishtour3654 اطلاعاتی در خصوص پارک ساحلی سیمرغ جزیره کیش

قصد سفر به کیش با تورکیش را دارید ؟ به شما توصیه می کنم دیدن ساحل سیمرغ جزیره کیش را از دست ندهید ، شما در این ساحل هم می توانید به تفریح به پردازید و هم آرامش را در این جزیره تجربه کنید .

 

اطلاعات جغرافی این پارک ساحلی سیمرغ در ضلع جنوب شرقی جزیره، در امتداد ساحل و در همجواری هتل ماریناپارک،و مجموعه دلفیناریوم کیش قرار دارد.

ین پارک در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زمینی به مساحت تقریبی ۱۵ هزار متر مربع و بطول ۳۰۰ متر در امتداد ساحل ماسه ایی با کیفیتی منحصر به فرد و با چشم اندازی بی نظیر احداث شده است.

امکانات تفریحی این پارک ساحلی : پارک لوله، فضاهای ورزشی شامل زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت، نوار تندرستی، مسیرهای پیاده روی در امتداد پارک و پیاده روهای داخلی، آبنما، ایستگاه دوچرخه، سرویس بهداشتی، فضای سبز و پارکینگهای طولی اجرا شده است.

می خواهید در این جزیره کیش یک مکان آرام و آرامش خاص را حس کنید به ساحل سیمرغ حتما سر بزنید .

منبع: تورکیش




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش

اسکله تفریحی جزیره کیش

چهارشنبه 10 دی 1393

+0 به یه ن

kishtour3653 اسکله تفریحی جزیره کیش

کیش  و تورکیش مکان های تفریحی جذاب و بی نظیری دارد و شما می توانید در هر فصل از سال که به این جزیره سفر می کنید از این مکان ها دیدن کنید و لحظات خوبی را در زندگی خود ثبت کنید .

 

در این جا می خواهیم در مورد اسکله تفریحی و امکانات آن اطلاعاتی همراه تصویر در اختیار شما بگذاریم .

kishtour352 اسکله تفریحی جزیره کیش

 

 

امکانات تفریحی این اسکله عبارت است از : جت اسکی، قایق های پدالی (با ظرفیت چهارنفر)، قایق های ماهیگیری، قایق های پارویی، سه چرخه های آبی، امکانات غواصی و قایق های کف شیشه‌ای که گردشکران از آن برای تماشای دنیای شگفت انگیز آبزیان زیبای خلیج فارس استفاده می کنند.

kishtour3652 اسکله تفریحی جزیره کیش

 

این اسکله تفریحی در نزدیکی چند مکان تفریحی  دیگر در کیش هست که گردشگران زیادی را بخود جلب می کند .

 

23 اسکله تفریحی جزیره کیش

 

 

اسکله تفریحی جزیره کیش

منبع : تورکیش




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش

مسابقه به تصویر کشیدن عاشورا در کیش

چهارشنبه 10 دی 1393

+0 به یه ن

مسابقه به تصویر کشیدن عاشورا در کیش

kishtour3651 مسابقه به تصویر کشیدن عاشورا در کیش

اگر در ماه محرم به کیش و تور کیش سفر می کنید در این مسابقه تصویری عاشورا شرکت کنید

 

در این مسابقه شما می توانید با ارسال صحنه های زیبا از عزاداری این ماه در این جزیره کیش تصاویری ارسال کنند و در این مسابقه شرکت کنند .

این مسابقه به صورت اینترنتی در کیش و در ۴ موضوع است که عبارت از :

۱٫ کودکان در عاشورایی  .  ۲٫ خلیج فارس عاشورایی .   ۳٫ اقوام عاشورایی  .  ۴٫ موضوع آزاد .

شرکت کنننده ها می توانند از تاریخ ۱۲ آبان تا ۲۲ آذر برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به سایت pix.kish.ir مراجعه کنند.

با توجه به تصاویر ارسال شده ۱۰۰ تصویر به مرحله داوری راه می یابند وبه نمایش درخواهند آمد.

به سه نفر منتخب از بین تصاویر ارسالی جوایز نقدی داده می شود :

نفر اول یک میلیون و پانصد تومان .

نفر دوم یک میلیون تومان .

نفر سوم پانصد هزار تومان .

اهدا می شود.

منبع : تور کیش




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش

زمان برگزاری همایش عاشورایی نوجوانان کیش

چهارشنبه 10 دی 1393

+0 به یه ن

kishtour زمان برگزاری همایش عاشورایی نوجوانان کیش

با شروع ماه محرم مراسم خاصی در همه نقاط ایران صورت می پذیرد در این پست می خواهیم اطلاع رسانی کنیم در مورد همایش عاشورایی نوجوانان و دانش آموزان در کیش و زمان برگزاری این همایش .

 

روابط عمومی جزیره کیش اعلام کرد همایش نوجوانان عاشورایی با حضور نوجوانان و دانش آموزان جزیره کیش از شنبه ۱۰ آبان  ۹۳ ساعت ۹ صبح در محل مسجد امام حسن مجتبی (ع) شروع می شود .

سپس این هیئت عزاداری دانش آموزان کیش در روز یکشنبه ۱۱ آبان  ۹۳ از ساعت ۹ صبح با حضور بیش از دو هزار دانش آموز به عزاداری  و نوحه خوانی در مدح امام حسین (ع) در محل مصلای کیش می پردازند .

شایان ذکر است بدانید سید محمد حسین اعتماد و    امیرجعفری دو مداح نوجوان خوش صدا نیز در این مراسم حضور دارند.

منبع : تور کیش




بؤلوم | یازار :

    0 باخیش





[ 1 ] [ .. ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ] [ 11 ]